سه نکته مهم هست که الگوریتم اینستاگرام برای اینکه به اکانتی موقعیت رشد بده یا نه، درنظر می‌گیره

نکته اول علاقمندی‌ها.

باید به اینستاگرام بفهمونید که به چه چیزهایی علاقمند هستید، که با لایک و فالو و کامنت دادن بقیه می‌تونید اینکارو انجام بدید.

این‌جوری الگوریتم می‌فهمه علاقمندی‌هاتون چیه و بازهم سعی می‌کنه از اون محتوا بیشتر به شما نشان می‌دهد..

نکته دوم ارتباطات

اینکه آیا به کسی دایرکت می‌دید؟ چه کسی فالومی کنید و استوری‌های چه کسایی رو بیشتر می‌بینید. چه کسایی رو تو تصاویر و ویدئوهاتون تگ می‌کنید و غیره. و این‌جوری به روابط بین آدم ها نگاه می‌کنه و اگه روابط خوبی با هم داشته باشید. پست های شما در اینستاگرام آنها بر پست های دیگران ارجعیت پیدا می‌کند.

پس اگه روابط شما با کسی خیلی زیاد باشه، مسلما اول از همه عکسای اون فرد رو خواهید دید، چون الگوریتم فکر می‌کند که به آن شخص علاقه مند هستید..

ولی اگه روابط‌تون خیلی کم باشه، این‌جوری شما رو در اولویت نمی‌ذاره، پس این یک نکته خیلی مهم برای شما و فالوورهاتون هست. باید روابط خوبی با هم داشته باشید..

نکته آخر تازگی پست ها

اگه سال ۲۰۱۷ رو یادتون باشه که اینستاگرام این روش زمانبندی رو برای مدتی حذف کرد و همه داشتند دیوانه می‌شدند.

چرا که در تلاشی که برای خرید زمان بیشتری از مردم داشتن، سعی می‌کردن همیشه بهترین محتوا رو بالاتر از همه نشان بدهند. تا این‌جوری بتوانند تبلیغات بیشتری نشان مردم بدهند..

ولی این راه جواب ندارد چون این‌جوری مردم پست های قدیمی رو اول صفحه می‌دیدند..

برای همینه که الگورتیم دائما در حال تغییرات ولی مدل کسب درآمد همیشه ثابت است. حالا که می‌دانید الگوریتم اینستاگرام دقیقا چه اهدافی داره.

منبع: سه نکته مهم درباره الگوریتم اینستاگرام

0 دیدگاه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *